چهارشنبه 10 شهريور 1395   12:10:54
 

پیگیری شکایات

تماس با ما

مديريت ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات
تماس با اداره حقوقي
  • تماس با اداره حقوقي
    02188925170
    تهران، خيابان وليعصر، نرسيده به خ مطهري كوچه افتخار پلاك 36 ساختمان شماره دو سازمان دامپزشكي كشور

بازديدها

تعداد بازديد اين صفحه: 60905
تعداد بازديد از سايت: 27224759
تعداد بازديد زيرپورتال: 366377
اين زيرپورتال امروز: 130
در امروز: 39770
اين صفحه امروز: 24

ورود كاربران


به سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات
سازمان دامپزشکی کشور خوش آمدید
شهروندگرامی
با سلام و ادب
چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات سازمان دامپزشکی کشور/ادارات کل دامپزشکی استانها/شبکه های شهرستان/بخش خصوصی دامپزشکی و .. در زمینه‌های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه،اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و  شخصا ذینفع آنبوده و از این سازمان خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود باشید و یا به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسوولیت اجتماعی از سو جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی،دولتی، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارید، می‌توانید  شکایت و یا اطلاعات خود از این گونه سو جریانات را با توجه  ورعایت نکات زیر به سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان دامپزشکی کشورارسال نمایید تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود. بدیهی است دریافت شکایات و خارج از این سیستم و  از طریق مکاتبه، دورنگار و مراجعه حضوری به سازمان نیز امکان پذیراست.
021-88953400-3
داخلی 2503 و 2507 و 2512
نمابر 88957079-021
ضمنا در صورتی که از نحوه رسیدگی و رفتار بازرسان اعزامی سازمان دامپزشکی کشور و یا از عملکرد ادارات کل استانی و یا ستادی این سازمان شکایتی داشته و یا از سو جریانی در این سازمان اطلاعاتی دارید، میتوانید ازطریق همین سامانه شکایت و یا گزارش خود را برای مسوولین ذیربط  در سازمان ارسال نمایید.
چند توصیه

    در صورتی که قبلاً شکایتی به سازمان دامپزشکی کشورارسال نموده‌اید و پرونده شما در حال رسیدگی است و یا گزارشی از سو جریان اداری ارایه نموده اید، از ارسال مجدد شکایت یا گزارش خودداری نمایید. ضمناً پیگیری شکایت‌های خارج از این سامانه که قبلاً به سازمان ارسال شده است از طریق مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با تلفن 3-88953400 داخلی 237 امکان‌پذیر است.

 به شکایت‌هایی که قبلاً به سازمان دامپزشکی کشور ارسال شده است و مجدداً از این طریق ارسال می‌شود ، رسیدگی نخواهد شد.

 شکایت‌هایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده ویا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نشود، رسیدگی نخواهد شد.

   اکیداً درخواست می‌گردد شکایت خود در چند موضوع را دریک شکایت نامه ارسال نکنید. به عبارتی دیگر در صورتی که از یک دستگاه و یا چنددستگاه در یک موضوع و یا در چند موضوع شکایت دارید؛ برای هر یک از دستگاهها و برای هر یک از موضوعات یک فرم شکایت تنظیم و ارسال نمایید.

 در صورتی که جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یک شخص حقوقی به ثبت شکایت در سامانه تمایل دارد باید مشخصات یک فرد حقیقی به نمایندگی ازاشخاص در فرم شکایت درج شود؛ در غیر این صورت به شکایت رسیدگی نمی شود. مسوولیت قانونی مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهدبود.  

تکمیل اطلاعات برای فیلدهای ستاره‌دار اجباری است.  متن شکایت خود را حداکثر در 1500 کلمه معادل تقریبی 3صفحه A4 تنظیم نمایید.

 باتوجه به محدودیت زمانی درنظر گرفته‌شده برای ایجادارتباط با سرور درفضای اینترنت به هنگام ورود اطلاعات، شایسته است در ابتدا متن شکایت خود را خارج از این سیستم تایپ نموده و به هنگام تکمیل اطلاعات شکایت نامه خود، آن را در محل متن شکایت کپی نمایید. کسانی که امکان استفاده مستقیم از این سامانه راندارند، با تماس با تلفن 3-88953400-021داخلی  2503 و 2507 و 2512می‌توانند از خدمات اپراتوری سازمان دامپزشکی  کشور بهره‌مند شوند.
شماره نمابر 88957079-021

روش تنظیم و
ارسال شکایت
شکایت باید متضمن هویت کامل، نشانی، کد ملی و کد پستی شاکی همراه با دلایل باشد. اتباع خارجی برای ارایه شکایات خود به سازمان دامپزشکی کشور و یا ادارات کل استانی سازمان مراجعه نمایند. پس از وارد کردن مشخصات دستگاه ومتن شکایت خود و دیگر اطلاعات مورد نیاز در سامانه، از سوی سیستم یک شماره پیگیری برای شما صادر میشود که به وسیله آن میتوانید در همین سامانه و در هر لحظه از مرحله رسیدگی به شکایت خود در سازمان دامپزشکی آگاهی کسب نمایید. در نگهداری و عدم افشای این شماره به دیگران توجه نمایید. در صورت ارسال اعلامیه و یا گزارش از سو  جریان اداری شماره پیگیری در اختیار قرار نمی گیرد.شما میتوانید از روشهای ذیل برای ارسال شکایات  خوداستفاده نمایید:
مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دامپزشکی کشور ویا پایگاه اطلاع‌رسانی دفاتر سازمان در ادارات کل دامپزشکی استان‌ها و انتخاب گزینه «سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات» و تکمیل اطلاعات فرم مربوط.
تماس تلفنی با مرکز 1512 در مراکز استان در سراسر کشور؛در صورت تماس با شماره 1512 همکاران ما در این مرکز شکایت و یا اعلام شما را دریافت و در سامانه ملی رسیدگی به شکایات  و اعلامات ثبت و شماره پیگیری شما (در صورت ارایه شکایات) و همچنین دیگر اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهند. درصورتی که شاکیان محترم به شبکه جهانی اینترنت دسترسی نداشته باشند می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن 1512 از آخرین وضعیت شکایت خود خبرگیری نمایند.
برای ارسال شکایت (مواردی که  شخصا ذینفع آن بوده و ازاین سازمان خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود می باشید) اینجاوبرای اعلام هر گونه سوء جریان اداری(به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسوولیت اجتماعی   اینجاکلیک کنید)
تمامی حقوق این سایت برای سازمان دامپزشکی کشور محفوظ می‌باشد
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (ivoguest)


Powered By Sigma ITID.